Klachtenprocedure
Wat kunt u doen als u (on)tevreden bent over Leestalent B.V.?
Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over Leestalent B.V. Bespreek uw klacht eerst met uw behandelaar. Vaak leidt zo’n gesprek tot een passende oplossing.
Mocht dit niet het gewenste resultaat opleveren, kunt u uw klacht ook versturen naar de interne klachtenfunctionaris. Dit doet u door te mailen naar info@leestalent.nl t.a.v. N. Kerstens/M. Hendriks. Een van hen zal de klacht dan doorzetten naar de leidinggevende van de betreffende persoon die de klacht betreft.
Externe Klachtenfunctionaris
Als bovengenoemde stap onvoldoende resultaat oplevert, kunt u uw klacht voorleggen aan de externe klachtenfunctionaris. Leestalent B.V. maakt gebruik van de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir. De klachtenfunctionaris staat u bij met advies en het form van uw klacht en bemiddelt bij het komen tot een oplossing. Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.
Via deze link kunt u uw klacht insturen naar de klachtenfunctionaris
Contactgegevens
Telefoonnummer: 06-484455388 (ma t/m vr van 9.00 tot 17.00 uur) Email: bemiddeling@quasir.nl t.a.v. Klachtenbemiddeling
Post: Quasir, Klachtenfunctionaris abonnementen, Postbus 1021, 7940 KA Meppel.
Uiterlijk binnen 48 uur (op werkdagen) na uw melding wordt u teruggebeld of gemaild als het telefonisch niet lukt.
Klachtencommissie
Komt u er alsnog niet uit met de bemiddeling van de klachtenfunctionaris? Leestalent B.V. maakt ook gebruik van de onafhankelijke klachtencommissie van Quasir.
Contactgegevens Klachtencommissie
Klachtencommissie Quasir
T.a.v. de ambtelijk secretaris Postbus 1021, 7940 KA Meppel kcquasir@quasir.nl
Een uitgebreide beschrijving van de klachtenregeling vindt u hier: Uitgebreide beschrijving klachtenregeling. U kunt ons ook mailen op info@leestalent.nl waarna wij de uitgebreide beschrijving digitaal naar u opsturen.